Wednesday 13 April 2011

DAY 2 : The meaning behind my blog name

Assalamualaikum..

cabaran kedua..lmbt ckit update..hubby ckp da msuk hari br da ni..rini bz cket..kelas penuh..dr kul 9 smpai 3 ptg..pastu g beli brg2 dapur ngn hubby..sbb esk die nk ajak classmate die mkn2 kt umah.(^_^)..nnt esk saya update lg ya cite makan2 ni ye ;)

ok,back to da point..mula2nye agak susah gak nk pilih nama utk my blog ni..pk punye pk..hubby bg cadangan wat lah tajuk kot french..ktnye french ni romantic language ;) saya cadang wat tajuk memories of love n hubby pn translateknla kot french..so,jadila memoires de l'amor =)

nape saya pilih 'amor'??em,mgkin hati saya tgh berbunga2 skrg ni..kt org sdg hangat di lamun cinta..hehe..Alhamdulillah,saya bersyukur kerana dianugerahkn Tuhan perasaan yang indah ini..n smuga perasaan ini kekal bersama kami selamanye..Insyaallah..

so,blog ini salah satu medium untuk saya share ngn korg sume our memories whether sweet or bad n most important things all that memories are based on love ~

jom layan picture;)

gambar ni ktorg amik time autumn ritu..konon2 autumn in my heart gtu..hikhik


okla,stakat ini dulu la ye..nnt sy update lg ek..

No comments:

Post a Comment